divendres, 29 de juny del 2007

Noies en acció!


Això no es tracta d'un anunci feminista, simplement volem reivindicar que la dona també té els seus drets i que en referència als vídeos de les competicions d'escalada sembla increïble que un Cris Sharma i tota la colla de nois que també hi participen siguin més valorats que altres, és a dir, en aquest cas “altres” significa les participants del sexe femení. Qué passa que les escaladores no tenen la oportunitat de sortir en vídeos on recullen la seva actuació?

Nosaltres com afició volem veure a les noies en acció! perquè sí que ens agrada veure com treuen els blocs o com escalen els nois però a les noies també! no?

Abans d'ahir vam enviar una carta a Top 30 que responia a la nostra pregunta sobre quan penjarien els vídeos sobre les competicions de les noies d'escalada i la seva resposta va ser?


Estimada Adriana,

Tens tota la raó, deurien haver-hi vídeos de les noies en competició. La productora de vídeos que s'ocupa del tema, sembla ser que no ha caigut i la veritat nosaltres tampoc. T'asseguro que intentaré que no torni a passar, i que les coses canviïn.

Una salutació cordial,

Conseller delegat Top 30


Iep! que us sembla?? En primer lloc agrair la seva atenció, cal destacar que li vam enviar abans d’ahir, eficiéncia... això está molt bé, és tot un detall. Pertant... quedem satisfets, oi??!

És d'entendre que la presa per fer un vídeo sobre els nois en competició dóna més públic i encara més si surten Pros dels Estats Units però això no vol dir que tantes hores de cinta gravada no valguin la pena com per fer un curtet en referència a les noies.

Perquè, quí no s'enrecorda del Rosset grandot que voltava amb la càmera de video per la Competició d'Espanya de Bloc. Ara semblará que aquest pobre noi no el valoren prou o que no val! perque tantes hores gravant i res de producte final sembla sospitós!, no??

Nosaltres com afició demanem veure un xic de totes les compes, perquè els que estudiem, treballem o simplement no podem permetre'ns el luxe de desplaçar nos, tinguem el dret de veure que va passar (però això si... els millors pegues tants d'uns com dels altres). Perque tots som iguals...

A veure si tenim sort! I dintre de poc podem veure que van fer les nostres noies. Salutacions!

Fins aviat sargantanes!






Chicas en acción!


Esto no trata de ser un anuncio feminista, simplemente queremos reivindicar que la mujer también tienes sus derechos y que en referencia a los vídeos de las competiciones de escalada, parece increíble que un Cris Sharma y toda la pandilla de chicos que participan sean más valorados que otros, és decir, en este caso “otros” significa las participantes del sexo femenino. Qué passa que las escaladoras la oportunidad de salir en los vídeos en los que se recoja su actuación?

Nosotros como afición queremos ver a las chicas en acción! porque sí que nos gusta ver como se desenvuelven en los bloques más difíciles o como escalan los chicos pero es que también nos gustaría ver a las chicas!! No?

Ayer recibimos una carta de Top 30 que respondía a nuestra pregunta sobre cuando colgarían los vídeos sobre las competiciones de chicas de escalada y la respuesta fue la siguiente?

Estimada Adriana,

Tienes toda la razón, debería de haber vídeos de las chicas en competición. La productora de vídeo que se ocupa del tema, parece que no ha caído en ello y desde luego nosotros tampoco. Te aseguro que intentaré que no vuelva a ocurrir, y que las cosas cambien.

Un saludo cordial,

Consejero Delegado Top30



Eh! que os parece?? En primer lugar queremos agradecerle a Top 30 su atención, cabe destacar que se lo enviamos ante de ayer, eso es eficacia..., es todo un detalle. Por lo tanto quedamos satisfechos, verdad??!

És de entender que la prisa por hacer un vídeo sobre los chicos en competición da más público y todavía más si salen Pros de los Estados Unidos pero eso no quiere decir que tantas horas de cinta gravada no valgan la pena como para hacer un corto haciendo referencia a las chicas.

Porque, quién no recuerda al Rubito grandullón que se paseaba con la cámara por la Competición de España de Bloque. Ahora parecerá que a este pobre chico no lo valoran lo suficiente o que no vale! porque tantas horas gravando y nada de producto final parece sospechoso, no??

Nosotros como afición pedimos ver un poquito de todas las competiciones de escalada, porque los que estudiamos, trabajamos o simplemente no podemos permitirnos el lujo de desplazarnos, tengamos el derecho de ver que pasó en el evento (però eso sí... queremos ver los mejores pegues tanto de unos como de otros/as). Porque todos somos iguals...

... a ver si tenemos suerte! y dentro de poco podemos ver que hicieron nuestras chicas. Un saludo!


Hasta pronto sargantanas!

dimarts, 26 de juny del 2007

Video de la Competició de bloc Internacional a Rodellar 2007

El càmping Mascún a Rodellar va poder gaudir del gran espectacle format pel Club "Peña Guara", pels equipadors Primo i Andrada entre d'altres, i com no de la participació de tots els escaladors que van assistir a l'event d'entre els que van destacar els escaladores d'èlit Cris Sharma i Dave Graham. Pel que es veu, la competició va ser increïble, un xic diferent amb el detalle de la presa mòbil que va donar més espectacle al públic, com es pot observar en el següent video. Els guanyadors Bruno Macías i Ruth Planells es van emportar el pòdium i la classificació general va ser la següent Bruno Macías, Chris Sharma, Edu Marín i en cinquena posició Dave Graham. A nivell femení Ruth Planells es va endur el pòdium quedant en segon lloc Andrea Chlebova seguida de l'estadounidense Lauren Lee.



"Molt original i bastant físic" diu Bruno Macías


Desnivel (video)

http://www.desnivel.com/tus_paginas/videos/object.php?o=15926



Com va ser? Ens ho expliquen en les següents pàgines web!


Radio Huesca

22/06/07 http://www.radiohuesca.com/hemeroteca/noticias.asp?codcat=2&cod=405622

23/06/07 http://www.radiohuesca.com/hemeroteca/noticias.asp?codcat=2&cod=405678

24/06/07 http://www.radiohuesca.com/hemeroteca/noticias.asp?codcat=2&cod=405763

Barrabes

http://www.barrabes.com/noticias/articulos.asp?id_articulo=5233

Club Peña Guara (classificació, notícies)

http://www.p-guara.com/escalada/rodellar2007.htm


Nosaltres no vam poder assistir-hi així que esperem que deixeu alguna impressió sobre com i què us va semblar la competició. Destacar per altre banda que aquest cap de setmana vam fer un parell de sortides a la roca, la primera divendres a l’Escola de Santa Ana (Lleida) i ahir, després d'anar a dinar a Sant Joan de L'herm com bons catalans que som i de fer una llarga migdiada per passar la ressaca de la revetlla de sant Joan vam decidir d'aproparnos a veure com es presentava la tant esperada Paret de l'obaga negra (Alt Urgell), també us la recomanem... víes faciletes per gaudir d'un dia d'escalada de repós actiu. Us adjuntem el link on surten les ressenyes de la Paret de l'Obaga negre pels més interessats:

http://alturgell-xgrane.blogspot.com/2007/01/paret-de-lobaga-negra.html

Avís: Els reportatges a la roca... haurán d'esperar. Aupa!



Video de la Competición de bloque Internacional en Rodellar 2007


El camping Mascún en Rodellar pudo disfrutar del gran espectáculo montado por el Club Peña Guara, por los equipadores Primo y Andrada entre otros, y como no de la participación de todos los escaladores que estuvieron en el evento, destacando la preséncia de los escaladores de élite Cris Sharma y Dave Graham. Por lo visto la competición fue increíble, un tanto diferente con el detalle de la presa móvil en uno de los bloques como se puede observar en el siguiente vídeo, dando más espectáculo al público. Los ganadores Bruno Macías y Ruth Planells se llevaron el podium y la clasificación general fue la siguiente Bruno Macías, Chris Sharma, Edu Marín y en quinta posición Dave Graham. A nivel de féminas Ruth Planells se llevó el podium quedando en segundo lugar Andrea Chlebova seguida de la Estadounidense Lauren Lee.



"Muy original y bastante físico" dice Bruno Macías


Desnivel (video)

http://www.desnivel.com/tus_paginas/videos/object.php?o=15926



¿Cómo fue? nos lo explican en las siguientes páginas web!


Radio Huesca

22/6/07 http://www.radiohuesca.com/hemeroteca/noticias.asp?codcat=2&cod=405622

23/6/07 http://www.radiohuesca.com/hemeroteca/noticias.asp?codcat=2&cod=405678

24/06/07 http://www.radiohuesca.com/hemeroteca/noticias.asp?codcat=2&cod=405763


Barrabes

http://www.barrabes.com/noticias/articulos.asp?id_articulo=5233

Club Penya Guara (clasificación, noticias)

http://www.p-guara.com/escalada/rodellar2007.htm

Nosotros no pudimos asistir así que esperamos que dejeis alguna impresión sobre cómo y qué os pareció la competición. Destacar por otro lado que este fin de semana fuimos un par de días a la roca, la primera viernes en la Escuela de Santa Ana (Lleida) y ayer, después de ir a comer a Sant Joan de L'herm como buenos catalanes decidimos acercarnos a ver como se presentaba la tan esperada Paret de l'obaga negra (Alt Urgell), también os la recomanedamos... vías faciletas para disfrutarr de un día de escalada de reposo activo. Os adjuntamos las reseñas de la Paret de la Obaga negra en el Alt Urgell en el siguiente link para los más interesados:

http://alturgell-xgrane.blogspot.com/2007/01/paret-de-lobaga-negra.html

Aviso: Los reportages en la roca...próximamente. Lo sentimos. Aupa!


contador
contador de visites

divendres, 22 de juny del 2007

Entrevista a Sara Aicart actual Campeona de España de Escalada en Bloque 2007

¿Quién es Sara Aicart? Como te ves, defínete?

Sara Aicart es una chica de 24 años que nació en Barcelona en 1983. Supongo que he tenido una vida un tanto ajetreada y con cambios muy bruscos, cosa que creo que me ha hecho madurar como persona, aunque no dejo de ser la cría que era cuando tenía 12 años cuando me lo permito.


Me gusta rodearme de las personas a las que quiero, ya que para mi son muy importantes. Trato de ser clara y directa, aunque a veces me cueste y en ocasiones me origine algún problema y me definiría como una chica femenina, inquieta, lógica y honesta; a veces soy impredecible incluso para mi misma y terriblemente optimista, cosa que me ha ayudado mucho.


¿Cómo y cuándo empezaste a escalar?

Empecé a escalar sobre los 16 años, hasta entonces había hecho montaña y alta montaña y un día me llevaron a escalar. Ese día lo pasé fatal, tenía un miedo terrible, más bien pánico quizás, pero descubrí lo que quería hacer: escalar. Empecé por vías clásicas facilitas hasta que descubrí la deportiva i poco a poco me fue atrayendo mas y mas.


¿Que te impulsó a pasar de la afición a la competición?

Básicamente fue el hecho de ponerme a entrenar con David Macià i que él me lo planteara. Era algo que me parecía alucinante pero creía que no estava al alcance de mis manos. Fue él quien me dió el impulso para que lo probara, es más el día en que me vió por primera vez entrenando en el plafón y a pesar de no ser capaz de dar más de 4 pasos seguidos, me dijo, completamente seguro de si mismo: Serás campeona de España!!! Por otro lado y no menos importante el apoyo incondicional de mis padres que me animaban en todo momento y corrían con todos los gastos, ya que por aquellos entonces la federación catalana no me ayudaba en nada para que pudiera competir. Nada de esto hubiera sido posible sin su constante ayuda.


¿Hace nada te has llevado el podium del Campeonato de España y de la Copa Catalana de bloque, te lo esperabas? ¿Que has sentido?

Para nada esperábamos ganar el Campeonato de España de bloque. Teníamos como objetivo de este año, colarnos en algún podium en las Competiciones Nacionales, pero de ahí, a ganar… En la zona de aislamiento, David me animaba diciendome que podíamos lograr una tercera posición; yo no las tenia todas conmigo, pero iba a intentarlo, a pesar de eso pensaba que una cuarta posición no estaría nada mal, teniendo en cuenta el alto nivel que había en la competición… Después de ganar me sentía aturdida, no podía creerme lo, y bueno, después me he sentido muy bien por que he visto cumplidas nuestras expectativas y esto me ha alentado para seguir entrenando aún más fuerte y mejor.


Con respecto a la Copa Catalana no estaba en nuestro calendario de entrenamientos, asistí a las pruebas para pasarmelo bien, me gusta competir, y me lo tomé como un entrenamiento más de cara a las Nacionales. En este caso, mi objetivo era hacer todos los bloques propuestos a vista y sí, en estas, esperaba ganar.


¿Que prefieres la escalada deportiva o el bloque? Roca o resina?

Bueno, hay un momento para cada cosa, y he pasado por todas las etapas, pero en este momento, tengo clarísimo que el bloque y la resina, aunque no descarto para nada la deportiva, sólo que ya vendrá…


¿Actualmente te entrenas con David Macià, has notado los resultados, son duros los entrenamientos? Respecto a como entrenabas antes, si lo hacías, ¿crees que te faltaba algo?

La primera vez que entré en un rocódromo fue en el de David, ni siquiera sabía lo que era y me impresionó al verlo por primera vez, yo por aquel entonces no debía hacer más de sexto grado.


La mejora técnica y física la noté a los pocos meses de empezar a entrenar. Los resultados en competición han tardado en salir a la luz pero ésta tardanza creo que ha sido debida a problemas personales que han influído en mi entrenamiento. Estos últimos años han estado muy influidos por la larga y dolorosa enfermedad de mi madre y posteriormente su muerte, que nos ha hecho cuestionarnos en varias ocasiones si seguir entrenando. Llevar adelante una situación así es muy complicado y difícil, y creo que en cierta manera el hecho de llevar un entrenamiento planificado con la consiguiente “obligación” de asistir me ayudó mucho en su momento a no venirme abajo. Está claro que entrenar es duro, a veces muy duro, pero eso varía según la motivación que tengas en cada momento; cuando estás muy motivado, por muy duro que sea el entrenamiento lo llevas bien, pero por el contrario, en épocas en las que estas poco motivado todo se te hace cuesta arriba.


¿Cómo ves el futuro para ti? ¿Te gustaría seguir compitiendo por mucho tiempo o tienes otros planes en mente?

No me gusta demasiado plantearme el futuro, creo que las cosas cambian de un día para otro y te echan los planes al traste, así que creo que mejor no hacer planes. Pero sí, si que me gustaría seguir compitiendo por un largo tiempo, ya que ahora creo que estoy justo al principio del comienzo, y que me queda mucho por entrenar y por escalar.


¿Cual es tu Escuela favorita? ¿Nómbranos la vía que más te ha hecho disfrutar?

Montserrat o Rodellar, no sé, son muy diferentes y las dos me gustan.

La vía que más me ha hecho disfrutar fue una vía larga que hice hace poco con Aniol,
se llama Ishi 100m y 7a+ y está en Montserrat sur, es preciosa.


¿Cuáles han sido tus logros más representativos en roca?

Pocos logros en roca... Por A o por B nunca encuentro el momento para escalar en roca.
He hecho un par de 8a y 7c a vista.


¿Algún proyecto en mente que no te deje dormir?

No hay nada que no me deje dormir!


¿A que escaladores/as admiras?

Bueno no me gusta mucho la palabra admirar, pero Edu y Berta han sido desde que entreno, mis referentes. Cuando empecé a escalar, podríamos decir que eran mis ídolos, pero ahora se han convertido simplemente en mis amigos. El haber convivido con ellos y sufrido en muchos momentos los entrenos juntos, ha hecho que dejasen de ser las estrellas de ahí arriba para ser las personas de aquí abajo, por cierto bellísimas personas.


¿Cuidas tu dieta en relación a tus entrenamientos?

Bueno, gracias a mi genética soy una persona muy delgada y no tengo que preocuparme por seguir ninguna dieta, simplemente como lo que me apetece y en la cantidad que me apetece, eso es una suerte! Solo si veo que subo de peso, elimino a mis queridos donuts de mi dieta y si veo que bajo de peso, los vuelvo a poner.


¿Patrocinadores?

Mi primer patrocinador fue una tienda de deportes en Granollers llamada: Illa Sports, apenas empezaba a escalar pero ellos apostaron por mi. A ciegas!! Luego entré en el equipo de vertical con Beal, Peltz y Mad Rock. Desde hace unos meses estoy también con Milò una marca de ropa polaca, muy chula por cierto!!!


¿Algún consejo para un entrenamiento de escalador principiante?

No se, que se divierta entrenando y que lo haga a gusto, que no quiere decir que no sufra…


¿Di las tres reglas de oro para subir de grado (si es que las tienes)?

Je je je!, hace meses que no salgo a la roca, eso mejor que lo diga alguien que escale!!


¿Qué otro deporte te gusta practicar? ¿Otros intereses?

Deporte? Uf ,no me gusta el deporte! Je je je. Me gusta la jardinería, la playa, ir de compras y conducir.


¿Dulce o salado para desayunar?

¡Buena pregunta! La verdad es que depende de la cena, si he cenado mucho suelo desayunar dulce y si he cenado poco salado. Pero esto tiene una explicación: si he cenado mucho por la mañana no tengo hambre i me tomo un te y una pasta. Y si he cenado poco, tengo hambre y me hago un bocadillo.


Muchas gracias guapísima!



contador de visitas
contador de visites

dijous, 21 de juny del 2007

6ª Competició Internacional d'Escalada de Bloc a Rodellar 2007



Us informen també que en breu es celebrarà la Competición Internacional d'Escalada de Bloc a Rodellar (Huesca) els días 23 i 24 de Juny, així que ja sabeu a possarvos les piles! Aquest cop serà impossible assistir-hi així que esperem que els més atrevist deixin algún petit comentari sobre la competició. Pels que encara no s'han apuntat avui i demà és l'últim dia per inscriure's, podeu obtenir més informació en el següent enllaç. Sort a tots els participants!


http://www.p-guara.com/escalada/rodellar2007.htm




6ª Competición Internacional de Escalada en Boque en Rodellar 2007


Os informamos también que en breve se va a celebrar la Competición Internacional de Escalada en Bloque en Rodellar (Huesca) los días 23 y 24 de Junio, así que ya sabéis ¡a poneros las pilas! Esta vez no nos va a ser posible asistir al evento así que esperamos que los más atrevidos nos dejen algún pequeño comentario sobre la competición. Para los más tardíos que sepáis que aún estáis a tiempo, a través del siguiente enlace podéis obtener la información necesaria. Suerte para todos los participantes!


http://www.p-guara.com/escalada/rodellar2007.htm








contadores gratis
contador visites

Campionat del Món d'Escalada Esportiva 2007 a Avilés



Pels més fanàtics us comuniquem que us esperem en el Campionat del món d'escalada esportiva que es celebrarà a Avilés (Astúries) del 17 al 23 de setembre del 2007 al pavelló de El Quirinal. Així que ja podeu anar preparat la maleta... o la butxaca!

Destacar que a Avilés ja es van disputar anteriorment Campionats d'Espanya d'Escalada Esportiva de diferents modalitats i recordar que també es va disputar una prova de la Copa del Món al 2003. Així doncs diem adéu a Marbella! Nosaltres varem assistir al Campionat del Món de l’any passat i va ser molt acollidor, però no ens fa res si canvien el lloc, Astúries segur que ens porta noves experiències i nous paratges per visitar i escalar.

Climbing world championship 2007

Campeonato del Mundo de Escalada Deportiva 2007

Para los más fanáticos os comunicamos que os esperamos en el Campeonato del mundo de escalada deportiva que se celebrará en Avilés (Asturias) del 17 al 23 de septiembre del 2007 en el pabellón de El Quirinal. Así que ya podeis ir preparando la maleta... o el bolsillo!

Destacar que en Avilés ya se disputaron anteriormente Campeonatos de España de Escalada Deportiva en distintas modalidades y recordar que también se disputó una prueba de la Copa del Mundo en 2003. Así que decimos adiós a Marbella! Nosotros asistimos al Campeonato del Mundo que se celebró en 2006 y fue muy acogedor, aún así si lo cambian de lugar no nos importa, seguro que Asturias nos deparará nuevas experiencias y nuevos parajes para visitar y escalar.


Climbing world championship 2007

dilluns, 18 de juny del 2007

Entrevistes

Pròximanent entrevistes que es realitzaran a:

- aficionats a l'escalada/freeks de l'escalada
- fanàtics que participen a les competicions a diferents nivells o amb diferent grau
- escaladors d'èlit i,
- escaladors de diumenge com alguns es volen dir.

Tots ells tenen en comú gaudir de l'escalada, de la roca i la natura, de les sensacions produïdes per l'adrenalina, la satisfacció de superar els nous reptes, la necessitat de provar noves situacions, emocions fortes i viure un munt d'experiències que enriqueixen a nivell personal...

Al seu costat compartirem les seves vivències i gràcies als seus testimonis podrem veure com canvien diferents vides que volten un mateix propòsit:


Escalar, escalar i escalar!


Entrevistas


Próximamente entrevistas que se realizaran a:

- aficionados a la escalada/freeks de la escalada
- fanáticos que participan en las competiciones a diferentes niveles o grado
- escaladoras/s de elite y,
- escaladoras/s de domingo como se quieren llamar algunos


Todos ellos teniendo en común disfrutar de la escalada, de la roca y la naturaleza, de las sensaciones producidas por la adrenalina, la satisfacción de superar los nuevos retos, la necesidad de probar nuevas pasos, emociones fuertes y vivir un montón de experiencias que enriquecen a nivel personal...

A su lado compartiremos sus vivencias y gracias a sus testimonios podremos ver como cambian diferentes vides que llevan a un mismo propósito

Escalar, escalar i escalar!

disponeis de ellas en Cat-climbing.com


clasificados
contador de visites

diumenge, 17 de juny del 2007

Tvertical

Per un moment pensàvem que no veuriem a les guanyadores en video, però Tvertical ens ha seleccionat els millors pegues de la Competició espanyola de bloc. Per fi podrem veure a la nostra nova campiona Sara Aicart en acció junt amb els seus companys/es en el següent enllaç:


http://www.tvertical.com/


Tvertical


Por un momento pensábamos que no veríamos a las campeonas en video, pero Tvertical nos ha seleccionado los mejores pegues de la Competición española de bloque. Por fin podemos ver a nuestra nueva campeona Sara Aicart en acción junto a los demás participantes del evento en el siguiente enlace:

http://www.tvertical.com/



contadores
contador de visites

Block Digital

La productora Block Digital ja ha presentat el vídeo tan esperat sobre el Campionat d'Espanya de bloc 2007 que es va celebrar a Barcelona (Climbat). El podreu visualitzar a través del següent enllaç:


http://www.top30.es/v_portal/apartados/pl_basica.asp?te=36


En quant a la Copa Catalana de bloc, esperem que hagi anat d’allò més bé!! aquest cop les ganes d'anar a trepar a la roca a pogut amb nosaltres i no hem pogut assistir-hi però ben segur que tothom ha deixat el llistó ben alt... eh! Jordi! La veritat és que feia temps que havíem deixat penjades unes vies a l’escola d’Arbolí, al sector de l’Ermita i ja no podíem més amb el cuquet. Després de dies de repòs, hem aconseguit ajuntar-nos uns quants per anar a escalar, fins que la gana ha pogut amb nosaltres i hem hagut de baixar a dinar- berenar!. Hem estat gaudint d’un dia d’escalada poc calorós i d’una roca excel·lent i molt agraïda, com diria l’Aleix. Però la finalitat del dia més per uns que per altres ha sigut assolida... encadenar vies i pels més golosos deixar la mel a la boca per realitzar una pròxima visita. Així doncs tornarem Arbolí... Us ho recomenem si us voleu endur un munt de vies sabroses i curtetes.




Block Digital


La productora Block Digital ya ha presentado el vídeo tan esperado sobre el Campeonato de España de bloque 2007 que se celebró en Barcelona (Climbat). Lo podeis visualizar a través del siguiente enlace:


http://www.top30.es/v_portal/apartados/pl_basica.asp?te=36


Haciendo referencia a la Copa Catalana de bloque, esperamos que haya ido sobre ruedas. Esta vez las ganas de ir a trepar a la roca ha podido con nosotros y no hemos podido asistir al evento pero segur que todos los participantes han dejado el listón bien alto... eh! Jordi! La verdad es que hacia tiempo que habíamos dejado colgadas unas vías en la Escuela de Arbolí, en el sector de la Ermita y ya no podíamos esperar más. Después de días de reposo, hemos conseguido juntar-nos unos cuantos para ir a escalar, hasta que el hambre ha podido con nosotros y hemos tenido que bajar a comer- merendar. Hemos estado saboreando un día de escalada poco caluroso y de una roca excelente y muy agradecida, como diría Aleix. Pero la finalidad del día más para unos que para otros ha sido conseguida... encadenar vías y para los más golosos dejar la miel en la boca para realizar una próxima visita. Por lo tanto, volveremos Arbolí... Os lo recomendamos a todos aquellos que queráis llevaros a casa un montón de vías sabrosas y cortas.





http://www.blockdigital.com/




contadores de visitas
contador de visites

dimecres, 13 de juny del 2007

IV Copa Catalana d'Escalada en Bloc


Pels interessats, el 16 de Juny al Club Muntanyenc L’Hospitalet es celebrará el Campionat de Catalunya d'escalada en bloc.


Lloc: Plaça Lluís Companys (L'Hospitalet del Llobregat)


Línia 1 Av. Carrilet

Programa

7:00 Preparació logística
9:00 Inscripcions
10:00 Inici fase de classificació de la competició
14:00 Finalització fase de classificació
17:00 Inici Finals
21:00 Lliurament de trofeus
21:30 Sopar amb participants, organització i projecció competició 2006
22:30 Tercer Open Nocturn de Llançaments de l'Hospitalet
2:00 Lliurament de trofeus
2:30 Recollida material logístic




Web: http://www.cmhospitalet.org/


Tel. 93 338 61 25



IV Copa Catalana de escalada en Bloque



Para los interesados, el 16 de Junio en el Club Muntanyenc L’Hospitalet se celebrará el Campeonato de Cataluña de escalada en bloque.


Lugar: Plaza Lluís Companys (Hospitalet del Llobregat)



Línea 1 Av. Carrilet

Programa

7:00 Preparación logística
9:00 Inscripciones
10:00 Inicio fase de clasificación de la competición
14:00 Finalización de la fase de clasificación
17:00 Inicio Finales
21:00 Trofeos
21:30 Cena con los participantes, organización i proyección competición 2006
22:30 Tercer Open Nocturno de Lances del Hospitalet
2:00 Trofeos
2:30 Recogida material logístico



Web: http://www.cmhospitalet.org/

Tel. 93 338 61 25




contadores web
contador visites

dimarts, 12 de juny del 2007

Imatges de la Competició Espanyola d'Escalada de Bloc 2007




contador
contador visites

Competició espanyola de bloc 2007 a Barcelona


El passat dissabte día 9 de Juny es va celebrar el campeonat d'Espanya de bloc a Barcelona just davant de la Sala Climbat, situada a prop de la Plaça Espanya. Va ser un gran dia i la veritat és que es va disputar un campionat força interessant i d'una manera altament competitiva però amb un general desànim de les mans de les grans figures.



Cris Sharma gaudint de la dificultat que li brindaven els blocs. A. Targarona.

En aquest event hi va participar l'escalador d'èlit convidat Cris Sharma que ens va deleitar amb la seva suavitat a l'hora de realitzar els blocs més durs de la competició sense gaires dificultats. Els mateixos amb els quals molts dels participants van estar lluitant sense parar mentre encara no sonava la campana. Cal destacar que l'esperat Dave Graham també com a escalador convidat no va poder participarhi degut a certes molésties que patia al coll, tot i que es va deixar veure pel campionat.


Berta Martín provant el bloc tot just equipat. A Targarona.

Berta Martín va estar junt amb Patxi Arocena realitzant l'equipació dels blocs junt amb el suport d'altres col·laboradors com Tato entre d'altres.


Éric López en un pas clau d'un dels blocs del campionat. A. Targarona.

La final pertant va quedar potser entre els menys esperats, entre d'altres: En la final masculina Bruno Macías es feia amb el podi, en segon lloc Ignasi Tarrazona i en tercer lloc el jovenet Eric López. En la final femenina Sara Aicart es va fer campiona, seguida d'Esther Cruz i deixant en tercera posició a Daila Ojeda.


Sara Aicart encadenant un dels blocs del campeonat d'escalada d'espanya 2007. A. Targarona.

Edu Marín va quedar en quart lloc i de la mateixa manera que en Dani Andrada van sorprendre als aficionats donant més joc i pas, tant a la competició com als altres participants, és a dir, emoció i nervis al cent per mil.


Edu Marín blocant un pas dur en un dels blocs de la competició d'escalada búlder 2007. A. Targarona.


contadores de visitas
contador visites