dijous, 21 de juny del 2007

Campionat del Món d'Escalada Esportiva 2007 a Avilés



Pels més fanàtics us comuniquem que us esperem en el Campionat del món d'escalada esportiva que es celebrarà a Avilés (Astúries) del 17 al 23 de setembre del 2007 al pavelló de El Quirinal. Així que ja podeu anar preparat la maleta... o la butxaca!

Destacar que a Avilés ja es van disputar anteriorment Campionats d'Espanya d'Escalada Esportiva de diferents modalitats i recordar que també es va disputar una prova de la Copa del Món al 2003. Així doncs diem adéu a Marbella! Nosaltres varem assistir al Campionat del Món de l’any passat i va ser molt acollidor, però no ens fa res si canvien el lloc, Astúries segur que ens porta noves experiències i nous paratges per visitar i escalar.

Climbing world championship 2007

Campeonato del Mundo de Escalada Deportiva 2007

Para los más fanáticos os comunicamos que os esperamos en el Campeonato del mundo de escalada deportiva que se celebrará en Avilés (Asturias) del 17 al 23 de septiembre del 2007 en el pabellón de El Quirinal. Así que ya podeis ir preparando la maleta... o el bolsillo!

Destacar que en Avilés ya se disputaron anteriormente Campeonatos de España de Escalada Deportiva en distintas modalidades y recordar que también se disputó una prueba de la Copa del Mundo en 2003. Así que decimos adiós a Marbella! Nosotros asistimos al Campeonato del Mundo que se celebró en 2006 y fue muy acogedor, aún así si lo cambian de lugar no nos importa, seguro que Asturias nos deparará nuevas experiencias y nuevos parajes para visitar y escalar.


Climbing world championship 2007