divendres, 29 de juny del 2007

Noies en acció!


Això no es tracta d'un anunci feminista, simplement volem reivindicar que la dona també té els seus drets i que en referència als vídeos de les competicions d'escalada sembla increïble que un Cris Sharma i tota la colla de nois que també hi participen siguin més valorats que altres, és a dir, en aquest cas “altres” significa les participants del sexe femení. Qué passa que les escaladores no tenen la oportunitat de sortir en vídeos on recullen la seva actuació?

Nosaltres com afició volem veure a les noies en acció! perquè sí que ens agrada veure com treuen els blocs o com escalen els nois però a les noies també! no?

Abans d'ahir vam enviar una carta a Top 30 que responia a la nostra pregunta sobre quan penjarien els vídeos sobre les competicions de les noies d'escalada i la seva resposta va ser?


Estimada Adriana,

Tens tota la raó, deurien haver-hi vídeos de les noies en competició. La productora de vídeos que s'ocupa del tema, sembla ser que no ha caigut i la veritat nosaltres tampoc. T'asseguro que intentaré que no torni a passar, i que les coses canviïn.

Una salutació cordial,

Conseller delegat Top 30


Iep! que us sembla?? En primer lloc agrair la seva atenció, cal destacar que li vam enviar abans d’ahir, eficiéncia... això está molt bé, és tot un detall. Pertant... quedem satisfets, oi??!

És d'entendre que la presa per fer un vídeo sobre els nois en competició dóna més públic i encara més si surten Pros dels Estats Units però això no vol dir que tantes hores de cinta gravada no valguin la pena com per fer un curtet en referència a les noies.

Perquè, quí no s'enrecorda del Rosset grandot que voltava amb la càmera de video per la Competició d'Espanya de Bloc. Ara semblará que aquest pobre noi no el valoren prou o que no val! perque tantes hores gravant i res de producte final sembla sospitós!, no??

Nosaltres com afició demanem veure un xic de totes les compes, perquè els que estudiem, treballem o simplement no podem permetre'ns el luxe de desplaçar nos, tinguem el dret de veure que va passar (però això si... els millors pegues tants d'uns com dels altres). Perque tots som iguals...

A veure si tenim sort! I dintre de poc podem veure que van fer les nostres noies. Salutacions!

Fins aviat sargantanes!






Chicas en acción!


Esto no trata de ser un anuncio feminista, simplemente queremos reivindicar que la mujer también tienes sus derechos y que en referencia a los vídeos de las competiciones de escalada, parece increíble que un Cris Sharma y toda la pandilla de chicos que participan sean más valorados que otros, és decir, en este caso “otros” significa las participantes del sexo femenino. Qué passa que las escaladoras la oportunidad de salir en los vídeos en los que se recoja su actuación?

Nosotros como afición queremos ver a las chicas en acción! porque sí que nos gusta ver como se desenvuelven en los bloques más difíciles o como escalan los chicos pero es que también nos gustaría ver a las chicas!! No?

Ayer recibimos una carta de Top 30 que respondía a nuestra pregunta sobre cuando colgarían los vídeos sobre las competiciones de chicas de escalada y la respuesta fue la siguiente?

Estimada Adriana,

Tienes toda la razón, debería de haber vídeos de las chicas en competición. La productora de vídeo que se ocupa del tema, parece que no ha caído en ello y desde luego nosotros tampoco. Te aseguro que intentaré que no vuelva a ocurrir, y que las cosas cambien.

Un saludo cordial,

Consejero Delegado Top30



Eh! que os parece?? En primer lugar queremos agradecerle a Top 30 su atención, cabe destacar que se lo enviamos ante de ayer, eso es eficacia..., es todo un detalle. Por lo tanto quedamos satisfechos, verdad??!

És de entender que la prisa por hacer un vídeo sobre los chicos en competición da más público y todavía más si salen Pros de los Estados Unidos pero eso no quiere decir que tantas horas de cinta gravada no valgan la pena como para hacer un corto haciendo referencia a las chicas.

Porque, quién no recuerda al Rubito grandullón que se paseaba con la cámara por la Competición de España de Bloque. Ahora parecerá que a este pobre chico no lo valoran lo suficiente o que no vale! porque tantas horas gravando y nada de producto final parece sospechoso, no??

Nosotros como afición pedimos ver un poquito de todas las competiciones de escalada, porque los que estudiamos, trabajamos o simplemente no podemos permitirnos el lujo de desplazarnos, tengamos el derecho de ver que pasó en el evento (però eso sí... queremos ver los mejores pegues tanto de unos como de otros/as). Porque todos somos iguals...

... a ver si tenemos suerte! y dentro de poco podemos ver que hicieron nuestras chicas. Un saludo!


Hasta pronto sargantanas!

7 comentaris:

PGB ha dit...

Molt ben fet :)
Com diu la dita: qui no plora, no mama!

Marieta ha dit...

Molt bé! Menys mal que hi ha gent que es mou per aquests temes. Jo, la veritat, es que hi he pensat alguna vegada en que passen bastant de les noies competidores però com que sempre ha estat així, ho dono com a normal. I no hauria de ser-ho. A més...és realment una pena tenir a aquell pobre noi (el rosset) treballant a ple sol perque després no s'aprofiti el seu treball...sino, que me l'enviin a mi que li trobo feina ràpid. jejeje

Anònim ha dit...

És evident que la forma d'escalar d'un home i una dona és diferent. I un bon escalador/a sap o hauria de saber apreciar i aprendre d'aquestes formes diferents.
Però no sé què passa que qui en fà difusió, no té en compte tot això.
Molt bé Adriana !!!!

Per cert, que us sembla parlar de si és ètic o no que al climbat les noies no paguin. És veu que fan promoció no sé quins dies i les noies no paguen. Bé si algú en sap més coses, que ho expliqui. Però no creieu que això és per denunciar-ho, també?

jordi

Sara Aicart ha dit...

No hauriem de "demanar" un curt que fes referencia a les noies, hauriem d'exigir igualtat total; si ells tenen un video de 10 minuts, nosaltres per que hauriem de ser menys?
Bon treball guapa!!!

Anònim ha dit...

teniu tot el meu recolçament! Més fotos i videos de noies! Les fotos de tius tibant no m'interessen gens!

xD

El noi rosset... quatre hores grabant sense posar cinta a la càmara... pobret, ja es mala sort :o

Anònim ha dit...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Anònim ha dit...

Totalment d'acord..hi han d'haver VIDEOS de NOIES, i com més millor...almenys el 50%!!!

I al CLIMBAT EVIDENTMENT les noies han de pagar como to kiski...què és això d'afavorir un gènere?

Per una igualtat igual!!!!!

un noi