divendres, 20 de febrer del 2009

Dimecres, 18 - Escalada a Hoces de Vegarcevera


Bé, doncs ahir, vam anar a trepar a les Hoces de Vegacervera.. no els hi sobra roca per aquí..jaja!

I com el passat diumenge doncs, vam gaudir moltísssssim.. tant del paisatge com de les vies. Sort que vaig amb aquestes tres feres que ho obren tot, i van plens de motivació!! Seguint aprenent de tots un xic.. i coneixent noves zones.. aquesta però ja us la vaig presentar fa poc.. tot i que fins ahir no vaig tenir la possibilitat de catar-la! com a zona d'escalada. Moltes son les vies que hi han.

Jo personalment li agraeixo a la Ruth perquè sense la seva ascensió de primera d’alguna de les vies, jo no les podria haver provat.. però li fot canya! i em sembla que quan torni ja passarà del 6b..jeje! Segueix així..

I també a aquestes dues feres el Raul i el David, ..que gràcies a ells.. podem provar en top rope algunes vies que superen moolt el meu grau.. però que em van bé per fer pila.. i veure que m'espera espera més i més endavant.. jaja! ojalá..

Bé, aquí us deixo també un petit resum de la nostra diada d’ahir.. amb un vídeo grabat per aquestes zones, doncs parla sobre un festival L'Alpaca, que ja us asseguro m’encantaria assistir si em quedés per aquí! espero que us agradi!jaja..





Fins aviat.